UX Writing w praktyceUX-WRITING

Dostępne na zamówienie dla grup.

Warszawa
  • 19.06 - dzienny
Zdalnie
  • 19.06 - dzienny
Żaden termin nie pasuje? Zaproponuj własny termin szkolenia

Tryb zdalny: online na żywo z trenerem i grupą. Zobacz więcej o kursach zdalnych i zakł. "Terminy".
Można: zrezygnować do 15 dni przed startem; w każdej chwili przejść z trybu "na sali" na zdalny.
Dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 5 osób.

cena netto
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena szkolenia: 1590 PLN

poczęstunek w cenie

stanowisko komputerowe w cenie

first minute (30+ dni do startu) - 3%

Kategoria: UX i UI

Dwudniowe zajęcia praktyczne, połączone z teorią, pozwolą na poznanie istoty UX Writingu i jego roli w całym User Experience. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają narzędzia pracy UX Writera oraz dobre praktyki wykorzystywane w tym zawodzie. Nauczą się zasad komunikowania w sposób prosty, przystępny i zarazem dostępny, dowiedzą się na czym polega inkluzywność, a w praktyce przećwiczą pisanie treści zarówno produktowych, jak i brandowych (świadomość marki).

Ważnym elementem będzie również tworzenie treści z uwzględnieniem wymogów SEO oraz umiejętność audytu i mierzenia efektywności treści.

W trakcie warsztatów uczestnicy nauczą się sprawnie posługiwać oprogramowaniem wykorzystywanym w UX Writingu i User Experience Design, takim, jak Figma, Miro, Framer, Maze oraz Webflow.

Po dwudniowym szkoleniu obejmującym poniższy zakres ćwiczeń i wiedzy teoretycznej, uczestnicy zdobędą umiejętności prowadzenia UX Writingu w organizacji, będą wiedzieli, jak poprawić istniejące już treści oraz nauczą się, w jaki sposób jasno i zrozumiale komunikować przekaz odbiorcom.

Czas trwania

2 dni

Program

  1. 1. dzień
    • rola UX Writera w zespole projektowym,
    • spójność treści i przekazu,
    • ton komunikacji,
    • inkluzywność czyli komunikat dostępny dla każdego, eliminujący wykluczenia,
    • architektura komunikacji
    • projektowanie formularzy – np. etykiety, autouzupełnianie, pomoc,
    • CTA – wezwanie do działania,
  2. 2. dzień
    • microcopy i makietowanie treści strony internetowej oraz aplikacji mobilnej,
    • style guide – czym jest, jak stworzyć i wykorzystać,
    • nawigacja i flow treści aplikacji,
    • komunikaty walidacyjne, komunikaty o błędach,
    • audyt, raportowanie i mierzenie efektywności treści.

Pobierz w wersji PDF

Training also available in English.

Przeznaczenie i wymagania

Szkolenie “UX Writing w praktyce” kierujemy do osób, które projektują lub będą projektować komunikację z odbiorcą, w tym także treści na stronie internetowej, sprawną obsługę podczas rozmowy i jasny przekaz w trakcie czatu internetowego.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.

Zapisz się

Wybierz interesujący Cię termin oraz miasto

Warszawa:
Zdalnie:

Żaden termin nie pasuje?

Podaj swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o przyszłych terminach

Masz pytanie?

Tu możesz zadać niezobowiązujące i szybkie pytanie na temat szkolenia

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ALX Academy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji zgłoszenia.