Kategoria: UX
Szkolenie dla osób, które chciałyby dowiedzieć się czym jest projektowanie User Experience i badanie użyteczności serwisów www oraz aplikacji mobilnych.
W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z podstawowymi metodami i narzędziami pracy projektanta i badacza User Experience.
Drugi dzień szkolenia standardowo prowadzimy z wykorzystaniem oprogramowania Figma. Na życzenie – dla grup zamkniętych – szkolenie może być przeprowadzone za pomocą innego oprogramowania.
Czas trwania
2 dni
Program
- WPROWADZENIE DO USER EXPERIENCE DESIGN
- UX to cecha umysłu
- Integralność produktu
- Atrakcyjność produktu
- Modele psychologiczne
- Paradoks specyficzności
- Engineering Culture
- Znalezienie celu projektowego
- UX i Agile
- UX to proces
- FUNDAMENTY UX DESIGN
- Badania podstawą UX
- Desktop a Mobile – jak przygotować badania? • Definiowanie celu
- Co i kiedy testować?
- Narzędzia testowania – konstrukcja i praktyka • Projekt 1 – USABILITY TEST
- Podstawy technik analizy badań
- Affinity diagram
- Customer Journey Map
- Persona
- Mapa empatii
- UX DESIGN W PRAKTYCE
- Struktura i nawigacja
- Interakcje – podstawy
- Zasady projektowania
- Wprowadzenie do projektowania
- Podstawy FIGMA i AXURE
- Projekt 2 – LOW FIDELITY PROTOTYPE
- Testowanie użyteczności
Training also available in English.
Przeznaczenie i wymagania
Szkolenie przeznaczone jest między innymi dla pracowników agencji marketingowych, firm z IT, z obszaru nowych technologii, e-commerce, i nie tylko.
Brak konieczności posiadania wiedzy z zakresu user experience.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.