Wprowadzenie do UX (User Experience Design)UX-101

Obecnie brak terminów otwartych

Warszawa
  • 02.06
  • 25.06 (Z)
  • 20.10
Zdalnie
  • 02.06
  • 25.06 (Z)
  • 20.10
Z - zaoczny
Żaden termin nie pasuje? Zaproponuj własny termin szkolenia

Tryb zdalny: online na żywo z trenerem i grupą. Zobacz więcej o kursach zdalnych i zakł. "Terminy".
Zajęcia stacjonarne - są również dostępne (wznowione od 7 czerwca 2021).
Można: zrezygnować do 15 dni przed startem; w każdej chwili przejść z trybu "na sali" na zdalny.
Dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 4 osób.

4,7/5 (46)
Stars
cena netto
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena szkolenia: 1440 PLN

poczęstunek w cenie

stanowisko komputerowe w cenie

Wprowadzenie do UX (User Experience Design)

Kategoria: UX

Szkolenie dla osób, które chciałyby dowiedzieć się czym jest projektowanie User Experience i badanie użyteczności serwisów www oraz aplikacji mobilnych.

W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z podstawowymi metodami i narzędziami pracy projektanta i badacza User Experience.

Drugi dzień szkolenia standardowo prowadzimy z wykorzystaniem oprogramowania Figma. Na życzenie – dla grup zamkniętych – szkolenie może być przeprowadzone za pomocą innego oprogramowania.

Czas trwania

2 dni

Program

  1. WPROWADZENIE DO USER EXPERIENCE DESIGN
    • UX to cecha umysłu
    • Integralność produktu
    • Atrakcyjność produktu
    • Modele psychologiczne
    • Paradoks specyficzności
    • Engineering Culture
    • Znalezienie celu projektowego
    • UX i Agile
    • UX to proces
  2. FUNDAMENTY UX DESIGN
    • Badania podstawą UX
    • Desktop a Mobile – jak przygotować badania? • Definiowanie celu
    • Co i kiedy testować?
    • Narzędzia testowania – konstrukcja i praktyka • Projekt 1 – USABILITY TEST
    • Podstawy technik analizy badań
    • Affinity diagram
    • Customer Journey Map
    • Persona
    • Mapa empatii
  3. UX DESIGN W PRAKTYCE
    • Struktura i nawigacja
    • Interakcje – podstawy
    • Zasady projektowania
    • Wprowadzenie do projektowania
    • Podstawy FIGMA i AXURE
    • Projekt 2 – LOW FIDELITY PROTOTYPE
    • Testowanie użyteczności

Pobierz w wersji PDF

Training also available in English.

Przeznaczenie i wymagania

Szkolenie przeznaczone jest między innymi dla pracowników agencji marketingowych, firm z IT, z obszaru nowych technologii, e-commerce, i nie tylko.

Brak konieczności posiadania wiedzy z zakresu user experience.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.

Zapisz się

Wybierz interesujący Cię termin oraz miasto

Warszawa:
Zdalnie:

Żaden termin nie pasuje?

Podaj swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o przyszłych terminach

Masz pytanie?

Tu możesz zadać niezobowiązujące i szybkie pytanie na temat szkolenia

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez „ALX” Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji zgłoszenia.