MS Excel (przekrojowy)Excel 202

zgodne z: Intermediate & Advanced Microsoft Excel 2016 (zgodne z MS 55166A i 55167A)

Obecnie brak terminów otwartych

Warszawa
  • 15.12 (Z) (7 miejsc)
  • 17.12 (7 miejsc)
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Kraków
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Katowice
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Gdańsk
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Poznań
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Wrocław
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Łódź
  • 21.03
  • 23.03 (Z)
Z - zaoczny
Żaden termin nie pasuje? Zaproponuj własny termin szkolenia

Dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 4 osób.

4,8/5 (376)
Stars
cena netto
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena standardowa: 1149 PLN

Promocja: 1099 PLN

poczęstunek w cenie

stanowisko komputerowe w cenie

Kategoria: Excel

MS Excel przekrojowy jest to intensywne szkolenie którego celem jest poszerzenie wiedzy dotyczącej codziennej pracy z arkuszem kalkulacyjnym na zaawansowanym poziomie. Kurs adresowany jest szczególnie do osób które używają Excela na co dzień, ale nie są pewne czy spełniają wymogi udziału w krótszym 2-dniowym szkoleniu MS Excel zaawansowany.
Szkolenie przekrojowe jest dłuższe o dwa dni, trwa 4 dni zajęć.

Pierwszy dwa dni tego kursu jest powtórzeniem podstaw i zagadnień średnio zaawansowanych, tak aby każdy uczestnik w ciągu kolejnych dwóch dni zajęć mógł poznać zaawansowane techniki pracy z Excelem. Program szkolenia obejmuje całość programów naszych szkoleń średniozaawansowanego i zaawansowanego, a wydłużony czas trwania pozwala na dokładne omówienie wybranych tematów, zgodnie z potrzebami uczestników. Po ukończeniu tego kursu każdy będzie posiadał wysoki poziom znajomości programu, a zdobyte wartościowe umiejętności będzie umiał praktycznie wykorzystać na co dzień w swojej pracy.

Program szkolenia zawiera również pełen program dwóch autoryzowanych szkoleń Microsoft: 55166A: Intermediate Microsoft Excel 2016 i 55167A: Advanced Microsoft Excel 2016. Uczestnicy otrzymują kompletne papierowe materiały w języku polskim.

Gwarantujemy dużo ćwiczeń i praktycznych przykładów!

Polecamy też nasz najdłuższy, kompleksowy kurs zawodowy Specjalista MS Excel rozszerzony względem niniejszego szkolenia o tematykę makr oraz programowanie VBA.

Certyfikacja - egzamin Microsoft: jako autoryzowane centrum certyfikacyjne, dla chętnych za dodatkową opłatą oferujemy podejście do egzaminu i uzyskanie oryginalnego certyfikatu Microsoft. Pomyślne zdanie egzaminu:

  • zapewnia oryginalny certyfikat Microsoft, rozpoznawany na całym świecie;
  • umożliwia posługiwanie się oficjalnym tytułem w schemacie Microsoft;
  • stanowi atrakcyjny wpis do CV, wyróżnienie dla uczestnika i potwierdzenie posiadania wiedzy zgodnej z oryginalnymi wytycznymi Microsoft.

Do egzaminu można podejść po opanowaniu materiału w zakresie wybranego przez siebie programu na poziomie „zaawansowanym” (w terminologii angielskiej Microsoftu - „Level 3”).

Więcej informacji na temat certyfikacji Microsoft Office MOS (dostępne warianty, rejestracja, ceny...) znajduje się na stronie certyfikacja MS Office. Uwaga: obecnie egzaminy Microsoft Office są dostępne w Warszawie, oraz dla wszystkich szkoleń grupowych na zamówienie.

Egzamin Microsoft Office Specialist (MOS): po ukończeniu szkolenia, uczestnicy są gotowi do przystąpienia do uznawanego na całym świecie egzaminu Microsoft Office Specialist: Microsoft Office Excel 2010, dokumentującego biegłą znajomość programu MS Excel. Egzamin można zdawać u nas (w salach w Warszawie) - po więcej informacji zapraszamy na stronę egzaminu.

Czas trwania

4 dni

Program

  1. Powtórzenie podstaw programu Excel
    • Wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek
    • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów
    • Formatowanie graficzne
    • Style komórki (standardowe i własne)
    • Typy danych i formatowanie według typu danych
    • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja
    • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka)
    • Dostosowywanie wstążki
  2. Formuły
    • Nazywanie komórek i zakresów
    • Adresowanie względne, bezwzględne i mieszane
    • Adresowanie z innych arkuszy, wykorzystywanie nazwanych zakresów
    • Funkcje logiczne Lub, Oraz
    • Funkcje daty i czasu
    • Funkcje tekstowe
    • Funkcja warunkowa Jeżeli
    • Autosumy warunkowe
    • Funkcje Wyszukaj.Pionowo, Wyszukaj.Poziomo
    • Funkcja Transpozycja
    • Szybka analiza
  3. Nazywanie komórek
    • Pole nazwy
    • Nazwij z zaznaczenia
    • Nazwy dynamiczne
    • Szybka nawigacja
    • Czytelność formuł
  4. Formatowanie warunkowe
    • Automatyczne formatowanie w zależności od wartości
    • Zarządzanie regułami
    • Modyfikowanie standardowych reguł
  5. Obiekt Tabela
    • Tworzenie i formatowanie tabel
    • Dynamiczny nazwany zakres
    • Konwertowanie na zakres
  6. Walidacja danych
    • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych
    • Listy rozwijane
    • Wiadomość wejściowa, rodzaje ostrzeżeń
  7. Sortowanie danych i filtry
    • Sortowanie wg wartości
    • Sortowanie wg wielu kolumn jednocześnie (sortowanie niestandardowe)
    • Autofiltr, filtrowanie z podziałem na typy danych
    • Sortowanie i filtrowanie z użyciem kolorów i ikon
  8. Listy niestandardowe
    • Wypełnianie dnia tygodnia, miesiącami
    • Tworzenie własnych list niestandardowych
    • Sortowanie wg listy niestandardowej
  9. Narzędzia danych
    • Konsolidacja danych
    • Usuń duplikaty
    • Konspekt i grupowanie
  10. Sumy częściowe
    • Narzędzie tworzące konspekt
  11. Sprawdzanie i poprawianie formuł
    • Odwołanie cykliczne i ustawianie liczby iteracji obliczeń
  12. Praca z wykresami
    • Podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych
    • Formatowanie wykresów z galerii i ręcznie
    • Tworzenie szablonów
    • Nowe wykresy w Excel 2016
  13. Tabele przestawne i wykresy przestawne
    • Tworzenie tabel przestawnych
    • Obliczenia
    • Sortowanie i filtrowanie
    • Tworzenie wykresów przestawnych
    • Formatowanie
  14. Zarządzanie skoroszytami
    • Tworzenie szablonów
    • Odnośniki między skoroszytami (naprawianie łączy do plików)
    • Właściwości pliku, inspekcja dokumentu kompatybilność
  15. Współdzielenie plików
    • Zarządzanie zmianami
    • Ochrona zakresów skoroszytów i arkuszy
  16. Import danych
    • Prosty import z bazy danych
    • Import danych z pliku tekstowego
  17. Analiza wielowymiarowa (What if analysis)
    • Szukaj wyniku
    • Menedżer scenariuszy
  18. Zaawansowane formuły
    • Adresowanie z innych arkuszy, używanie nazwanych zakresów
    • Zaawansowane funkcje daty i czasu
    • Zaawansowane funkcje tekstowe
    • Funkcje Wyszukaj.Pionowo, Wyszukaj.Poziomo
    • Funkcje Indeks, Podaj.Pozycję, Adr.Pośr, przecięcie zakresów
    • Formuły tablicowe
  19. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi.
    • Nazywanie komórek i zakresów
    • Zakresy widoczności nazw
    • Odwoływanie się do nazw z innych arkuszy
    • Nazwy dynamiczne (bez obiektu tabela)
    • Menedżer nazw
    • Funkcja adr.pośr
  20. Formatowanie warunkowe
    • Dynamiczne formatowanie, zależne od ustawień w arkuszach
    • Formatowanie zależne od formuły
  21. Obiekt Tabela
    • Odwołania strukturalne (nagłówki, dane, wiersz podsumowania)
    • Fragmentatory
  22. Zaawansowane filtry
    • Budowanie wielokrotnie złożonych warunków filtrowania
  23. Narzędzia danych
    • Konsolidacja danych
    • Tekst jako kolumny
  24. Sprawdzanie i poprawianie formuł
    • Śledzenie zależności
    • Pokazywanie formuł
    • Czujka
    • Dokładność obliczeń
    • Ręczne przeliczanie arkusza i skoroszytów
  25. Praca z wykresami
    • Wykresy przebiegu w czasie
    • Nowe wykresy w Excel 2016
  26. Tabele przestawne i wykresy przestawne
    • Tworzenie tabel przestawnych (wymiary i grupowanie, podstawowe podsumowania, wiele podsumowań poziomo/pionowo)
    • Obliczenia (pokaż wartości jako)
    • Pola i elementy obliczeniowe
    • Sortowanie i filtrowanie (po etykietach, po wartościach)
    • Tworzenie wykresów przestawnych
    • Fragmentatory (w tym oś czasu, łączenie wielu tabel/wykresów do tych samych fragmentatorów)
    • Formatowanie (style, zaznaczanie elementów tabeli)
    • Formatowanie warunkowe (zakres widoczności formatowania)
    • Funkcja WeźDaneTabeli
    • Sortowanie według list niestandardowych
    • Generowanie tabel przestawnych na bazie szablonu
    • Model danych (relacje).
  27. Współdzielenie plików
    • Zarządzanie zmianami (rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian)
    • Ochrona zakresów skoroszytów i arkuszy
    • Oznaczanie jako wersja ostateczna
  28. Import danych
    • Prosty import z bazy danych
    • Import danych z pliku tekstowego
    • Import danych z pliku XML
    • Kreator MS Query
  29. Analiza wielowymiarowa (What if analysis)
    • Szukaj wyniku
    • Menedżer scenariuszy
    • Tabele danych
    • Dodatek Solver
  30. Formularze (wstążka Deweloper)
    • Obiekty, zakres wejściowy i łącze do komórki
    • Prosta interakcja z użytkownikiem bez pisania kodu VBA
  31. Makra
    • Tworzenie, edycja i uruchamianie makr
    • Dodawanie guzika na pasku szybkiego dostępu
    • Przypisanie makra do guzika na formularzu

Materiały szkoleniowe dostosowane do wersji pakietu Office 2016 w języku polskim.
Dla grup zamkniętych, na życzenie, prowadzimy szkolenia również na wersji 2013, 2010 lub 2007.

Pobierz w wersji PDF

Training also available in English - for more information see here.

Przeznaczenie i wymagania

Uczestnik szkolenia powinien posiadać podstawowe umiejętności w zakresie obsługi Excela.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.

Zapisz się

Wybierz interesujący Cię termin oraz miasto

Warszawa:
Kraków:
Katowice:
Gdańsk:
Poznań:
Wrocław:
Łódź:

Żaden termin nie pasuje?

Podaj swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o przyszłych terminach

Masz pytanie?

Tu możesz zadać niezobowiązujące i szybkie pytanie na temat szkolenia

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez „ALX” Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji zgłoszenia.