MS Office pakiet: Word+Excel+PPT (poziom podstawowy)Pakiet Word+Excel+PPT P1

zgodne z: Learn Microsoft Office 2016 (zgodne z MS 55176A+55173A+55165A)

Obecnie brak terminów otwartych

Warszawa
  • 03.09
Kraków
  • 03.09
Katowice
  • 03.09
Gdańsk
  • 03.09
Poznań
  • 03.09
Wrocław
  • 03.09
Łódź
  • 03.09
Z - zaoczny
Żaden termin nie pasuje? Zaproponuj własny termin szkolenia

Dostępne również na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 4 osób.

4,9/5 (29)
Stars
cena netto
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena szkolenia: 1049 PLN

poczęstunek w cenie

stanowisko komputerowe w cenie

MS Office pakiet: Word+Excel+PPT (poziom podstawowy)

Kategoria: Office

Gruntowny, przekrojowy kurs z całego pakietu MS Office. Dedykowany każdemu, kto rozpoczyna pracę z komputerem i pakietem MS Office. Na szkoleniu zajmujemy się tworzeniem slajdów i prezentacji w MS PowerPoint, edycją plików tekstowych w MS Word oraz robieniem obliczeń, zestawień i obsługi skoroszytów MS Excel.

Wszystkie zagadnienia omawiane są od zupełnych podstaw i ćwiczone na wielu praktycznych przykładach.

Istnieje również możliwość realizacji szkolenia jako indywidualny kurs komputerowy, na przykład dla przedstawicieli kadry kierowniczej. W tym trybie możliwe jest pełne dostosowanie zaawansowania zagadnień do potrzeb uczestnika. Możliwe jest też zastąpienie jednego programu MS Office innym, np. zamiana modułu z Powerpointa na podstawy internetu, pocztę elektroniczną i program Outlook. Szkolenie indywidualne może mieć również elastycznie dopasowany harmonogram, np. zajęcia raz w tygodniu – doskonale rozumiemy realia czasowe tej grupy naszych Kursantów.

Szkolenie stanowi bardziej rozbudowany z oferowanych przez nas pakietów – 4-dniowy, zamiast 3 dni; w niniejszej, dłuższej wersji omawiamy również program MS PowerPoint.

W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat ALX obejmujący całość materiału kursu.

Dodatkowo, szkolenie stanowi część (początek) ścieżki certyfikacyjnej Microsoft Office MOS. Zawiera pełne programy autoryzowanych szkoleń z Worda, Excela i Powerpointa na poziomie, wg terminologii angielskiej Microsoftu “Level 1”. Jest to unikalna oferta w kraju. Mając opanowany materiał w zakresie wybranego programu lub programów na poziomie zaawansowanym (“Level 3”), możliwe jest podejście do oficjalnego egzaminu i uzyskanie certyfikatu Microsoft.

Certyfikacja - egzamin Microsoft: jako autoryzowane centrum certyfikacyjne, dla chętnych za dodatkową opłatą oferujemy podejście do egzaminu i uzyskanie oryginalnego certyfikatu Microsoft. Pomyślne zdanie egzaminu:

  • zapewnia oryginalny certyfikat Microsoft, rozpoznawany na całym świecie;
  • umożliwia posługiwanie się oficjalnym tytułem w schemacie Microsoft;
  • stanowi atrakcyjny wpis do CV, wyróżnienie dla uczestnika i potwierdzenie posiadania wiedzy zgodnej z oryginalnymi wytycznymi Microsoft.

Do egzaminu można podejść po opanowaniu materiału w zakresie wybranego przez siebie programu na poziomie „zaawansowanym” (w terminologii angielskiej Microsoftu - „Level 3”).

Więcej informacji na temat certyfikacji Microsoft Office MOS (dostępne warianty, rejestracja, ceny...) znajduje się na stronie certyfikacja MS Office. Uwaga: obecnie egzaminy Microsoft Office są dostępne w Warszawie, oraz dla wszystkich szkoleń grupowych na zamówienie.

Czas trwania

4 dni

Program

PowerPoint

  1. Wprowadzenie i omówienie możliwości programu PowerPoint.
  2. Podstawy tworzenia prezentacji
    • praca z tekstem,
    • formatowanie slajdów,
    • korzystanie ze schematów kolorów, motywów i szablonów,
    • tła, nagłówki, stopki,
    • wstawianie tabel, obrazków, klipartów, wordartów, wzorów,
    • dołączanie notatek.
  3. Tworzenie diagramów
    • ręczne rysowanie,
    • korzystanie ze smartartów.
  4. Przejścia i schematy animacji
    • rodzaje efektów,
    • ustawienia efektów,
    • łączenie efektów,
    • animowanie wykresów, smartartów itp.
  5. Tryb prezentera (prezentowanie dwuekranowe).
  6. Przygotowanie prezentacji do wydruku i drukowanie.

Word

  1. Jak zacząć?
    • Uruchamianie program Word
    • Otwieranie dokumentu
    • Tworzenie nowego dokumentu
    • Zapisywanie
    • Pasek stanu
    • Zamykanie programu
#Co to jest wstążka (Ribbon) i jak jej używać?
  • Wstążka
  • Kafelki
  • Ikony poleceń
  • Gdzie szukać potrzebnego mi polecenia?
  • Zwijanie / rozwijanie całej wstążki
  • Rozwijanie kafelków
  • Menu kontekstowe
  • Przydatne skróty klawiszowe
  1. Menu Plik (Backstage View)
    • Otwieranie nowego pliku
    • Wykorzystywanie szablonów
    • Właściwości dokumentu, dodawanie autora
    • Automatyczne zapisywanie
  2. Ulubione polecenia zawsze pod ręką, czyli pasek szybkiego dostępu (Quick access toolbar)
    • Dodawanie najczęściej używanych poleceń
    • Dodawanie pozostałych poleceń
    • Przesuwanie paska szybkiego dostępu
    • Modyfikowanie wstążki
#Profesjonalny wygląd, czyli formatowanie tekstu
  • Zaznaczanie tekstu
  • Co można zrobić z krojem pisma, czyli właściwości czcionki
  • Właściwości akapitu
  • Używanie list wypunktowanych i numerowanych
  • Wstawianie linków do plików i stron internetowych
  • Do czego służą style i jak ich używać?
  • Po co nam motywy?
  • Wykorzystanie linijki i tabulatorów do układania zawartości na stronie
  • Ustawianie marginesów
#Zwiększanie czytelności przekazu
  • Dodawanie grafiki
  • Dodawanie tabel
  • Narzędzia kontekstowe
  1. Praca z dokumentem
    • Polecenie Znajdź
    • Polecenie Znajdź i zamień
    • Dodatkowe możliwości polecenia Znajdź i zamień
    • Sprawne używanie Schowka
  2. Ostatnie szlify, czyli jak nadać dokumentowi profesjonalną oprawę?
    • Dodawanie numerów stron
    • Nagłówki i stopki stron
    • Sprawdzanie pisowni i gramatyki
    • Kontrola sierot i wdów
    • Kontrola podziału akapitu
    • Łamanie strony
  3. Czy dokument jest gotowy do wydruku?
    • Ustawienia strony
    • Na ostatniej stronie wyskoczyły pojedyncze wiersze. Co teraz?
    • Ustawienia wydruku
    • Podgląd wydruku
    • Drukowanie
  4. Co nowego pojawiło się w programie Word?
    • Tryb odczytu
    • Przybliżanie obiektów
    • Powiedz mi, co chcesz zrobić? (Tell me)
    • Inteligentne wyszukiwanie (Smart Lookup)

Excel

  1. Interfejs programu Excel.
    • Elementy okna programu (arkusz, wstążka, pasek szybkiego dostępu, pasek stanu)
    • Podstawowe pojęcia (skoroszyt, arkusz, komórka)
    • Wyszukiwanie, wybieranie komórek i zakresów
    • Poruszanie się po arkuszach i skoroszycie
    • Dzielenie okna
    • Pasek szybki dostęp
    • Podstawowe skróty klawiaturowe
  2. Praca z arkuszami
    • Tworzenie, usuwanie arkuszy
    • Przenoszenie, kopiowanie arkuszy
    • Nazywanie, kolorowanie arkuszy
    • Ukrywanie, odkrywanie arkuszy
  3. Wprowadzanie treści
    • Wprowadzanie danych i edycja zawartości komórek
    • Szybkie wypełnianie przez przeciąganie
    • Wypełnianie błyskawiczne (flash fill)
    • Inteligentne wyszukiwanie (smart lookup)
    • Powiedz mi co chcesz zrobić (tell me)
    • Wstawianie i praca z prostymi obiektami graficznymi
    • Znajdź, znajdź i zamień
    • Skopiuj do schowka, wklej
  4. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie
    • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek
    • Tworzenie, kopiowanie, usuwanie i przemieszczanie kolumn i wierszy
    • Ukrywanie / odkrywanie wierszy i kolumn, ustawianie szerokości i wysokości
    • Formatowanie graficzne standardowe (czcionki, kolory, wypełnienia, obramowania)
    • Korzystanie z elementów motywu, dobre praktyki
    • Formatowanie tekstów i liczb (wizualizacja danych a wartość w komórce)
    • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja
    • Daty: formatowanie, dobre praktyki, najczęstsze problemy i jak sobie z nimi radzić
    • Wklej specjalnie
  5. Formuły
    • Wstawianie i modyfikowanie formuł, działania matematyczne
    • Podstawowe i najczęściej używane funkcje (przycisk Autosumowanie)
    • Adresowanie względne, bezwzględne i mieszane
    • Funkcje logiczne Lub, Oraz
    • Funkcja warunkowa Jeżeli
  6. Formatowanie warunkowe
    • Automatyczne formatowanie w zależności od wartości
  7. Obiekt Tabela
    • Tworzenie i formatowanie tabel
    • Szybkie uzupełnianie formuł
  8. Walidacja danych
    • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych
    • Listy rozwijane
  9. Sortowanie danych i filtry
    • Autofiltry
    • Sortowanie wg wartości
    • Sortowanie wg wielu kolumn jednocześnie (sortowanie niestandardowe)
  10. Listy niestadandardowe
    • Wypełnianie dnia tygodnia, miesiącami
    • Sortowanie wg listy niestandardowej
  11. Sumy częściowe
    • Sumowanie danych wg. kategorii
  12. Sprawdzanie i poprawianie formuł
    • Rodzaje błędów
    • Śledzenie zależności
  13. Praca z wykresami
    • Podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych
    • Formatowanie wykresów z galerii i ręcznie
  14. Drukowanie
    • Zakres wydruku, podział stron, orientacja, marginesy, dopasowanie do kartki
    • Drukowanie obiektów i komentarzy
    • Drukowanie siatki i nagłówków kolumn i wierszy
    • Nagłówki i stopki stron, numerowanie stron
    • Powtarzanie kolumn i wierszy jako nagłówka strony wydruku
    • Dodawanie motywu, znaku wodnego
    • Drukowanie do pliku
  15. Zarządzanie skoroszytami
    • Tworzenie, zapisywanie i organizacja skoroszytów
    • Tworzenie z szablonu
    • Wersjonowanie
    • Właściwości pliku, inspekcja dokumentu kompatybilność

Program niniejszego szkolenia jest równoważny sumie trzech mniejszych szkoleń z naszej oferty: Word 101 (podstawowy), PowerPoint 101 (podstawowy) oraz Excel 101 (podstawowy).

Materiały szkoleniowe dostosowane do wersji pakietu Office 2010 w języku polskim.
Dla grup zamkniętych, na życzenie, prowadzimy szkolenia również na wersji 2013, 2007 i 2003 oraz w języku angielskim.

Pobierz w wersji PDF

Training also available in English.

Przeznaczenie i wymagania

Brak szczegółowych wymagań wobec uczestników szkolenia.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.

Zapisz się

Wybierz interesujący Cię termin oraz miasto

Warszawa:
Kraków:
Katowice:
Gdańsk:
Poznań:
Wrocław:
Łódź:

Żaden termin nie pasuje?

Podaj swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o przyszłych terminach

Masz pytanie?

Tu możesz zadać niezobowiązujące i szybkie pytanie na temat szkolenia

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez „ALX” Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji zgłoszenia.