Kategorie: UML, procesy biznesowe, Zarządzanie projektami, modelowanie, UML, BPMN
BPMN (Business Process Model and Notation) to zdobywający coraz większą popularność graficzny język modelowania procesów biznesowych. Uczestnicy szkolenia poznają rodzaje diagramów BPMN oraz zasady ich tworzenia. Podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy tworzą diagramy BPMN oraz uczą się stosować sprawdzone wzorce i dobre praktyki w celu poprawnego odzwierciedlania na diagramach rzeczywistości biznesowej.
Kurs prowadzony jest w oparciu o oprogramowania Enterprise Architect, przy czym zakres tematyczny jest realizowany w takiej formie aby uczestnik posiadł uniwersalną wiedzę niezależną od późniejszego sposobu wykorzystania (w oparciu o jakieś oprogramowanie czy też bez).
Czas trwania
3 dni
Program
Dzień 1
- Zarządzanie procesami biznesowymi – wprowadzenie.
- Techniki analizy i modelowania procesów biznesowych.
- Podstawowa notacja BPMN: czynności, bramki, zdarzenia.
Dzień 2
- Diagramy współpracy, wymiana komunikatów.
- Podprocesy.
- Transakcje.
Dzień 3
- Obsługa sytuacji wyjątkowych w procesach.
- Diagramy choreografii.
- Diagramy konwersacji.
Training also available in English.
Przeznaczenie i wymagania
Podstawowa umiejętność obsługi systemów komputerowych.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.
Zobacz też:
- Modelowanie w języku UML
- Modelowanie w Enterprise Architect
- Modelowanie dziedziny biznesowej w języku UML
- Przygotowanie do egzaminu OMG Certified UML Professional 2
- MS Project podstawowy
- MS Project zaawansowany
- MS Project przekrojowy
- MS Project Online
- Podstawy zarządzania projektami
- MS Project Server dla członków zespołów projektowych
- MS Project Server dla kierowników projektów
- Zarządzanie projektami dla Praktyków
- MS Project Server dla administratorów
- Symulacja projektu dla Praktyków
- Komunikacja w zespole
- Norma (PRO / EXPERT) podstawowa
- Norma (PRO / EXPERT) zaawansowana
- Norma (PRO / EXPERT) przekrojowa
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zarządzanie zmianą w Organizacji
- Miękkie aspekty zarządzania
- Praktyczne zarządzanie projektami informatycznymi wg PRINCE2
- ITIL®4 Foundation
- Zarządzanie wymaganiami w projektach IT
- Wdrażanie systemów IT w instytucjach publicznych