Ember - JavaScript frameworkEmber.js

Dostępne na zamówienie dla grup.

Żaden termin nie pasuje? Zaproponuj własny termin szkolenia

Tryb zdalny: online na żywo z trenerem i grupą. Zobacz więcej o kursach zdalnych i zakł. "Terminy".
Można: zrezygnować do 15 dni przed startem; w każdej chwili przejść z trybu "na sali" na zdalny.
Dostępne na zamówienie, w terminie i lokalizacji do uzgodnienia, dla grup od 4 osób.

cena netto
dla podmiotów publicznych - zwolnione z VAT

Cena szkolenia: 2990 PLN

poczęstunek w cenie

stanowisko komputerowe w cenie

first minute (30+ dni do startu) - 3%

Kategoria: Javascript, programowanie front-end, frameworki JS

Ember.js to jeden ze starszych frameworków Javascriptowych. Został zaprojektowany tak, aby móc tworzyć witryny internetowe, które są bogate w złożone interakcje dla użytkowników. To go czyni podobnym do rozwiązań takich jak popularniejszy obecnie Angular. Został on stworzony przez programistę Yehudę Katz, będącego członkiem takich projektów jak jQuery, Ruby on Rails oraz SproutCore (poprzednik Ember.js.). Pozwala on znacznie zredukować czas, wysiłek oraz zasoby potrzebne do zbudowania aplikacji internetowej. Zapewnia również dostęp do najbardziej zaawansowanych funkcji JavaScript, HTML dając wszystko to, co jest potrzebne do stworzenia zaawansowanej aplikacji internetowej.

Tym, co najbardziej odróżnia Embera od innych popularnych frameworków, jest pełna otwartość. Za Ember nie stoi żadna korporacja, kierunek rozwoju wyznaczają sami użytkownicy i bardzo prężnie działająca społeczność. Pomimo tego (a może właśnie z tego powodu) Ember jest wykorzystywany w dużych firmach, co zapewnia mu stabilność istnienia.

Ember jest używany przy tworzeniu bardzo wielu popularnych stron internetowych takich jak Groupon, LinkedIn, Vine czy Twitch.tv. Dodatkowo za jego pomocą możliwe jest także budowanie aplikacji komputerowych oraz mobilnych. Najbardziej godnym uwagi przykładem są Apple Music oraz iTunes.

Czas trwania

3 dni

Program

  1. Wprowadzenie do Ember.js – instalacja i konfiguracja
    • Zastosowania i przegląd kluczowych elementów
    • Obiekty w Ember
    • Klasy i wystąpienia
  2. Architektura frameworku
    • Kontrolery
    • Model
    • Widoki
    • Routing
  3. Korzystanie z szablonów
    • Wprowadzenie do Handlebars
    • Wyświetlanie list oraz kluczy
  4. Komponenty
    • Przekształcanie testu znaczników oraz stylów
    • Definiowanie komponentów
    • Dynamiczne renderowanie
    • Komunikacja z aplikacją
    • Dostosowywanie wyglądu
  5. Czym są modele w Ember
    • Atrybuty relacje i zachowania
    • Funkcje record i adapter
    • Omówienie architektury
  6. Testowanie i debuggowanie
    • Badanie interakcji
    • Test Helpers
    • Test Components
    • Test Controllers
    • Test Routes
    • Test Models
    • Automatyzacja testowania
  7. Przygotowanie do produkcji i wdrożenia
    • Konfigurowanie
    • Osadzanie aplikacji
    • Ember CLI
    • The Run loop i backburner.js
    • Wdrażanie rozwiązań
    • Debugowanie

Pobierz w wersji PDF

Training also available in English.

Przeznaczenie i wymagania

Plan szkolenia zakłada, że uczestnicy sprawnie posługują się HTML-em oraz znają dobrze przynajmniej jeden język programowania używany po stronie serwera (np. PHP, Java, Ruby, Python – łącznie ze znajomością co najmniej podstaw programowania obiektowego). Powinni też mieć przynajmniej powierzchowną znajomość Javascriptu.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty sygnowane przez ALX.

Obecnie brak terminów

Podaj swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o przyszłych terminach

Masz pytanie?

Tu możesz zadać niezobowiązujące i szybkie pytanie na temat szkolenia

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ALX Academy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji zgłoszenia.