Forum

nawigacja: powrót do listy forów | Opinie, komentarze, pytania

Opinie, komentarze, pytania

Praca i w jakim kierunku?

Tomasz2017-01-11 20:38 (7 lat, 3 miesiące temu)

Witam, mam pytanie jak wygląda pomoc ALX w zdobywaniu pracy oraz jaki kierunek programowania jest najbardziej obiecujący.
Podkreślę że nie pracuję w branży IT, jednak miałem styczność z tworzeniem stron (HTML, CSS, JS, PHP, troche MySQL) oraz C+ i VBA w excelu.
Zainteresowany jestem kursem "Nauka programowania w języku C# i technologii .NET" i zastanawiam się czy uda mi się znaleźć pracę po tym szkoleniu.

Mateusz Sell (ALX)2017-01-12 09:20 (7 lat, 3 miesiące temu)

Dzień dobry Panie Tomaszu,

Po zakończeniu kursu zbieramy kontakty do osób wyróżniających się podczas szkolenia (tych nie zgłoszonych przez firmy) lub pragnących skorzystać z pomocy w szukaniu pracy. Gromadzimy CV i przesyłamy do firm z nami współpracujących. Co jakiś czas otrzymujemy także zapytania od firm o polecenie kursantów, wtedy wybieramy CV spełniające oczekiwania takiego pracodawcy i przekazujemy do rozpatrzenia.

Wybór języka programowania bardzo zależy od profilu firmy, która zatrudnia pracowników. Zapytania o HTML/CSS/PHP/JS są częstsze od mniejszych firm (choć nie tylko), C# i Java to raczej korporacje.

To, czy znajdzie Pan pracę po kursie zależy w dużym stopniu od Pana, kursanci bardziej zdecydowani i otwarci robią dobre wrażenie na rozmowach i częściej są zatrudniani, choć nie jest to regułą. Duże znaczenie ma także praca indywidualna w czasie i po kursie. Pracodawcy widzący że kursant faktycznie się rozwija a nie tylko "odbębnił zajęcia" chętniej inwestują we współpracę nawet jeśli kandydat nie spełnia w 100% ich oczekiwań.

Mam nadzieję, że informacje okażą się pomocne.

Napisz nowy:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

nawigacja: powrót do listy forów | Opinie, komentarze, pytania

Masz pytanie?